Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





STÄDA

Nu ska jag hålla på och fixa lite i mitt rum, ser helt förjävligt ut :o Så ska piffa upp detta, och sedan ska jag pilla med håret & efter det får jag se vad som händer! Jag har faktiskt ingen lust att blogga nu när det är så många som slutat läsa bloggen.. :s

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Kommentaren hon skrev till malin:

Hmm.. Det borde finnas en gräns att man bara får göra uppkörning + skrivning en gång och att man sen måste vänta ett par år..



En som har gjort uppkörning 2 ggr och uppskrivningen 6 ggr är verkligen inte en människa jag skulle vilja möta i trafiken..



Skrämmande alltså..



Så jag hoppas att du begår ett misstag i trafiken och att ditt körkort ryker..



De hon skrev på bloggen:



Jag läste nyss på en blogg om en tjej som var jättestolt över sig själv för att hon hade klarat och fått körkortet..



Visst kul för henne.. Men..



Om man har gjort skrivningen 6 gånger och uppkörningen 2 gånger.. Hur kan man då vara stolt över sig själv?



Detta kan jämföras med prov i skolan.. Hur ofta fick man göra om ett prov 6 gånger? Svar: ALDRIG, man fick göra ett omprov och klarade man inte det så blev man kuggad..



Så det är verkligen inte konstigt att det finns så otroligt många idioter ute i trafiken och som verkar ha fått sina körkort i Flingpaketet..



Dessutom borde gränsen på skrivningen höjas, så att man verkligen måste besitta kunskapen..



Jag anser inte att detta är okej..



Jag hoppas att dessa personer gör ett misstag i trafiken så att deras körkort ryker..



Blir så arg när folk skriver så!!!

2012-04-05 @ 17:33:37
URL: http://megapixeln.se/
Postat av: JOZ♡

Tack för att du deltog i tävlingen på min blogg, men tyvärr vann du inte denna gången! Hoppas du är med i fler kommande tävlingar på min blogg :)

2012-04-05 @ 17:47:00
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Ah jo, helt blåst :/

2012-04-05 @ 19:38:45
URL: http://megapixeln.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P