Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





THINK PINK

Just nu ligger jag i sängen & håller på och laddar min mobil lite eftersom jag hade tänkt mig att dra ut en sväng och gå. Får se om man möter någon som ger en sällskap. Jag ska visa er en konversation sen om jag orkar så får ni se om jag har rätt i det jag skrivit :) xoxo

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: THEEAS | Thea Martinssln

sv: din länk kommer upp idag! skulle länkat dig + en annan igår, men sen blev det inte av med den andra.. sådärför! men din länk kommer upp idag!

2012-04-20 @ 09:12:03
URL: http://theeas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P