Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BACK ON TRACK

Nu är jag tillbaka, blev en kort paus men jag kände att jag behövde det plus jag kom precis hem ifrån min kära vän och pallade inte blogga hemma hos henne. Men I'm back on track babies! Kan börja med att säga Glad alla hjärtans dag och hoppas alla har det mysigt..

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - TÄVLING

sv; hihi tack sötis :D

2012-02-14 @ 19:05:56
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P