Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BÖRJA SPELA

Tänkte tipsa om en superrolig sida där man kan spela Bingo online! Jag och även många andra tycker att spela bingo är väldigt kul och det är inte bara gamlingar som spelar det utan även många ungdomar. Finns även annat att spela än bara bingo så klicka på http://www.bingosidan.com/ finns även för nybörjare så det är inget att oroa sig för, väldigt enkelt att lära sig & väldigt kul måste jag säga! Det finns olika erbjudanden och på vissa när du ska börja spela så kan du få 50 eller 100 kr att börja spela med som dom bjuder er på till en början sen sätter man inte pengar och börjar spela bara, superkul sida! :D Så tveka inte med att börja, för man får sina vinstpengar väldigt snabbt! Så våga chansa för att kunna vinna, och det finns många olika spel att variera på och man hittar alltid något som passar en själv. Utan tvekan mina kära läsare!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Jenny

:D alltid kul att se om man är den lycklige! Kram

2012-03-01 @ 00:03:53
URL: http://anderssonjennu.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P