Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KÄNDISEN VAR..

Alla gissade rätt igen men den som var först var denna TÖÖÖÖÖS Grattis till dig! :) Jag funderar på om jag gör alldeles för enkla, hade en svår så jag kanske ska köra på lite svårare men inte jätte? Alla gissade ju rätt på detta.. Hmm, v får se hur jag gör.. Glöm inte dagens blogg, den kommer upp idag ;)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Malins fotodagbok ♥

åh, tack för länken :D

2012-02-19 @ 12:24:03
URL: http://malinsfotodagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P