Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





LYX VS BUDGET

Nu kör vi på en Lyx VS Budget eftersom det var längesen nu.. & här ser nu tvp sjukt snygga armband, så vilken skulle ni välja? Asså jag diggade den dyra lite mer men hade aldrig lagt ut så mycket pengar på ett armband. :o

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: tess

Dem va ju rätt identiska måste jag säga! Prisvärt också, hihi :)



Sv: Ooh vad skönt att det inte bara är jag som tycker det.. Så himla tråkigt att promenera själv, andra tycker ju att det är helt underbart. Men nej, så tråkigt!!

Okej, men jag kan tänka mig det, tills man kommer in i alla rörelser och det, måste ta sin lilla tid!! :) Men lycka till med din zumba iallafall!

Kram

2012-02-22 @ 11:00:45
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: MariaP

kan du inte skriva vart man kan köpa det dyra och det billiga :D skulle va jättesnällt!

2012-02-24 @ 09:49:00
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P