Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MEEE LOVE

Fick en kommentar om att visa alla mina smycken, & jag kände att det skulel blig sjuuuuuukt mycket bilder och jag pallade verkligen inte ta kort på allt.. Så visar en bild på bara mina armband dock är inna alla med men de flesta, kanske dålig bild och man ser inte allt men den får duga iaf. :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Victoria Carlsson

Dagens blogg vinnarna är utsedda, gå in och kolla om det blev du? :)

2012-02-12 @ 21:03:55
URL: http://victoriacarlssons.blogg.se/
Postat av: MariaP

shit vad mycket armband, kan du gissa på något hur mycket du har betalat för alla? skulle vara lite små roligt att veta ;)

2012-02-13 @ 07:16:42
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P