Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NICE

Kollade nyss på Real Housewives of Beverly Hills & jag tycker det är så jävla bra! Skulle lätt kunna leva ett liv som dom, dock är det mycket drama men shit the same. Skulle vara coolt och leva som dom! :D Någon mer som skulle kunna tänka sig det?

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: MariaP

har inte sett det!

2012-02-16 @ 17:20:05
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P