Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SANNING ELLER MYT

Är det sant att shampoo sliter på håret? & det är en myt faktiskt.. Shampoo sliter inte på håret vilket folk påstår, men däremot trokar det ut håret! & detta vet jag genom att en vän till mig är utbilldad frisör och även klipper min väldigt ofta och jag har frågat henne.. Men för att minska på uttorkningen så ska man använda pyttelite shampoo, en klick bara & därmed använda balsam & även hårinpackning för att undvika att håret torkas ut!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P