Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SKÖNHETSTIPS

1. Innan du målar, se till att din nagel är torr, det vill säga undvik cremer och oljor minuterna innan.
2. Applicera ett underlack för att skydda nageln mot missfärgning.
3. Måla på ditt lack. Se till att det är fräscht – ett för gammalt lack känns segt i konsistensen och flyter inte lika bra. Måla två lager om det behövs.
4. Avsluta med ett transparent överlack.
1. Innan du målar, se till att din nagel är torr, det vill säga undvik cremer och oljor minuterna innan.
2. Applicera ett underlack för att skydda nageln mot missfärgning.
3. Måla på ditt lack. Se till att det är fräscht – ett för gammalt lack känns segt i konsistensen och flyter inte lika bra. Måla två lager om det behövs.
4. Avsluta med ett transparent överlack.

Kommentera ♥ [4]




Kommentarer
Postat av: tess

Vad roligt, jag brukar inte måla naglarna, men kände för att göra det idag. Se lite extra fin ut sådär liksom :) Och så läser jag det här inlägget, bra tips!!



Sv: Haha, jag som trodde man aldrig kunde få för mycket choklad jag! Men ska verkligen testa den där, mummsigt!

Kram

2012-02-23 @ 12:03:29
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥ - utbildar mig till medialterapeut och älskar att fotografera!

sv: gör du idag då+

2012-02-23 @ 13:58:40
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: josefine

Hoppas att det var okej att jag låna din skylt? (A)

2012-02-23 @ 15:03:55
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/
Postat av: josefine

sv: den där som är där nu "next nu ska jag shoppa"

2012-02-23 @ 15:07:59
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P