Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





STRAX IVÄG

Ska fixa mig lite nu och sen blr det iväg med syrran & Joakim för syrran ska tatuera sig idag! Ska bli spännande att se & jag ska låsa upp min mobil så jag kan börja använda den snart. :) Så det blir nog inga inlägg tills jag kommer hem. Eller kan köra på ett gissa kändis om ni vill?! :) Ja men det gör jag. Så hörs vi senare!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: oj förlåt, de blir lätt så när man får mycket kommentarer att man ibland glömmer och läsa inlägget. ber om ursäkt för detta.

oh vad roligt att hon ska tatuera sig! de sulle jag me vilja!



vill önska dig en trevlig helg! ♥

2012-02-10 @ 12:09:05
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P