Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





UT MED EMMIE

Ska strax ut en sväng med Emmie & någon vän till henne. :) Ska bara fixa mig lite snabbt och ta på mig kläder sen ska jag möta dom två ute en snabbis. Sitta och snacka lite som vi brukar när vi ses, annars vet jag inte vad som händer idag.. Får ta dagen som den kommer!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: emmie

Det var trevligt tycker jag ;) haha. Och finaste Marcus var ju med också (a) hihihii

2012-02-16 @ 17:25:21
URL: http://emmieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P