Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ÅÅÅH..

Hittade 2 st snygga sängkläder eller vad man kallar det på Victoria's Secret och vill köpa en av dom, dom va den där helrosa rätt dyr 800 kr, och leopard kosta 250 ca, jag är väldigt sugen på leopar och den rosa men vet ej om det är värt att betala så mycket för sängkläder. Vilken tycker nu? :)

Kommentera ♥ [4]




Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Det rosa:) Urläckert!

2012-01-05 @ 21:53:35
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Felicia , G

jag tkr du ska köpa den leopard :)

Den rosa är för dyr !

Om du köper den leopard , såe kan du köpa mer sängkläder elr andra saker :)

2012-01-05 @ 21:56:09
URL: http://januaribarn.devote.se/
Postat av: Johanna Larsson

Jag skulle aldrig slänga ut 800 på sängkläder om det inte va det rosa så snyggt . Tyvärr va det andra inte lika fint. Men det duger det med :)

2012-01-05 @ 22:02:46
Postat av: Cornelia

Oj skulle nog inte ge 800kr för det rosa sänklädet... Men om den hade kostat mindre så hade jag köpt den

2012-01-06 @ 21:40:31
URL: http://nellysrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P