Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BARA ATT FORTSÄTTA

Måste lära mig ett manus utantill tills imorgon för redan imorgon börjar jag att jobba. Det är riktigt mycket jag måste lära mig men jag hoppas det fastnar snart annars vet jag inte hur jag ska klara mig. Men jag vill verkligen satsa på detta och hjälpa ALLA barn runt om världen OCH i Sverige!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: MariaP

lycka till

2012-01-18 @ 18:18:08
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P