Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GLÖM EJ!

Tänkte bara påminna er om TÄVLINGEN och även FRÅGESTUNDEN jag har på bloggen.. Sen kan jag lova er mina kära läsare att när jag avslutat tävlingen om iphone-skalet kommer det komma upp en STOR överraskning till er. & det kan jag verkligen lova er, så därför inte och anmäl er, ju fler som anmäler sig i tävlingar ju fler tävlingar kommer det. Right?! :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: lova kronlid

Ååhh, kan inte vänta!! <3

2012-01-16 @ 10:22:00
URL: http://lovakronlids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P