Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HAHAHA

Hahahahah, kolla vilken söt häst pappa fick när han fyllde 50 år av en kompis till honom. HAHAHAH! Asså jag dog när jag såg denna, för den låter när man skakar den.. & min pappa hade lite hurmor så han tog på sig sin cheriffen hat som han fick för något årsedan av samma person när han fyllde år så sedan satte han sig på hästen och hoppade runt i huset.. Hahahah vi skrattade så vi höll på att dö, försökte film men hade inte mobilen på mig, annars hade ni fått se ni också.

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: fannyhilding.se

HAHAH FUN!



härlig blogg bruden! vill också säga något till dig som uppmuntrar! du är stark, perfekt för att du är du! underbar. glöm inte vem du är och glöm inte hur fantastisk du är!

ha det sjukt gött!

2012-01-05 @ 20:05:24
URL: http://fannyhilding.se
Postat av: Tara & Julia

HAHAAA Jag dööör !!! hur låter den btw ? ^^



Sv; hahaa nu ska jag reta dig.. jag är bara 163.. fast jag blir kallad kort istället -.-

2012-01-05 @ 20:42:43
URL: http://tarajulias.blogg.se/
Postat av: Chelsea

Snygg blogg. Ska vi göra bloglovin byte .. :)

2012-01-05 @ 23:07:27
URL: http://chelsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P