Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KAMEROR

Tänkte visa vilka kameror jag haft, många har undrat på grund av mina bilder jag fotografetar.. & ner jag har inte använt systemkamera eller jo på någon enstakad bild men nästan alla bilder är tagna av dessa två som är på bilden tills vintras då fick jag en ny eftersom båda mina på bilden gick sönder för ett tag sedan. Så nästan alla bilder jag laggt upp på bloggen är tagna med mobilen eller med dom två på bilden innan 24 december. Efter julafton är bilderna oftast tagna med min nya kamera olympus eller med mobilen. :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: josefine

Den där rosa var min första kamera hahah, gillade den inte för den höll inte länge man va tvungen att ladda den 24/7 :O < 3

Kram!

2012-01-22 @ 18:42:33
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/
Postat av: MariaP

älskar rosa :)

2012-01-23 @ 06:31:56
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P