Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





LÄNKBYTE

Kör ett länkbyte med söta Astrid. Tycker ni ska klicka er in på hennes blog för det är en av mina favoriter eftersom hon skriver verkligen intressanta saker och varierar sina inlägg. Dessutom är hon hur duktig som helst på desgin/photoshop, hon har hjälpt mig en hel del med min blogg! :love: Klicka på bilden för att komma till sötnosens blogg. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: frida maria

Sv: tack desamma! :)

2012-01-02 @ 18:05:24
URL: http://fms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P