Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SKA KÖPA

En sånhär parfym ska jag köpa! Luktar så jävla gott, dock är den ganska dyr men tycker det är värt pengarna om man tänker på vad gott parfymen luktar och sikken snygg flaska man får också. ;) Eller vad tycker ni? En favorit! Bilden är tagen från google.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: AALMAJOHANNA'

allt bra med dig ? :-D

2012-01-02 @ 12:46:43
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P