Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SKÖNHETS TIPS

Dessa 4 produkter är väldigt bra för dom som plattar håret, speciellt Nivea & Björn Axén. Det är mycket bra produkter som reparerar håret och som gör så det inte slits så mycket när du plattar håret.. Jag rekomenderar först och främst Björn Axén eftersom den har gett mig mest resultat!

Kommentera ♥ [4]




Kommentarer
Postat av: MariaP

använder style .... nånting

2012-01-10 @ 19:15:38
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: Rocknrolla

Bäst :)

2012-01-10 @ 19:51:58
URL: http://rocknrollabitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-01-10 @ 21:03:29
Postat av: Sanna Suomela - Eskilstunas bloggerska!

Åh tack detsamma! Följa varandras bloggar i bloglovin? =)



Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb? Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame!

/ Sanna Suomela Distriktschef Oriflame Eskilstuna

2012-01-10 @ 21:04:27
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P