Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SKRÄMMANDE

100 år sedan Titanic sjönk och nu har ännu en bok sjunkit, det är 100 år mellanrum.. Jag tycker det är sjukt skrämmande att en nästan likadan händelse hände igen. Man börjar ju faktiskt fundera på om man vågar åka färja och liknande saker, eftersom man tror dom är säkre, vilket inte stämmer som vi ser.. Vad tänker ni om detta?

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: emmie

Men det är ju säkert. Det händer ju inte ofta alls ;) 100 års mellanrum mellan dom där. Och sen Estonia eller vad det heter sjönk 1994.. Så det händer ju inte ofta. Och varje dag händer det flera bilolyckor :) så det är säkert. ;)

2012-01-25 @ 17:20:58
URL: http://emmieandersson.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack detsamma hörru! :)

2012-01-25 @ 17:28:45
URL: http://elinasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P