Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SLUTA BLOGGA?

Vet inte vad jag ska blogga om, så kom med tips vad ni vill läsa om.. Känner jag så här länge till att jag inte vet vad jag ska skriva så tror jag nog att jag kommer lägga ner bloggen. Inte kul att skriva onödiga saker eller inte skriva så mycket. Så om det finns något ni vill läsa så skriv det!

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: lova kronlid

NEEEEEEEEEEEJ! Jag följer din varje dag & det blir typ som en halv del i mitt liv går bort, haha! Radera den inte!! :( När avslöjar du vinnaren till tävlingen frästen? <3

2012-01-25 @ 20:44:35
URL: http://lovakronlids.blogg.se/
Postat av: Matilda

De där med lyx vs. Budget är jätte bra! Sen kan du ju skriva om vilka kändisar du tycker har bra klädstil osv, kanske drink tips? Veckans plagg? Mer dagens outfit? Skulle kanske va kul att läsa om! :)

2012-01-25 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P