Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SMÅ ÄTER DU OFTA?

Små äter du ofta eller kanske är sugen på sötsaker ofta som jag? Ja, då har jag faktiskt ett tips som funkar för mig och väldigt många andra. Ha alltid en flaska med kallt vatten/mineralvatten i närheten av dig.. För när du känner att suget börjar komma så dricker du bara vatten och det går över, och tro mig det funkar! Jag dricker minst en halv liter flaska med vatten. Tänk er att man ska dricka 2 liter per det, vilket är en stor mäng, men OM man kommer upp i den mängden lyckas man ofta hålla sig borta från sötsuget & småätandet.. :) Try it!

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det har du rätt i men det är väldigt lustigt för mig.. Ena stunden har jag det gamla blogg.se och sen helt plötsligt byter det till de nya :S

2012-01-27 @ 16:12:18
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

bra tips!

sv; hihi ja verkligen! :D

kram

2012-01-27 @ 16:12:45
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: karin

Småäter så fort jag är det minsta uttråkad, vilket kan bli ganska ofta.. :)

Tack så jättemycket för tipset, ska testa det så fort jag kan! :D

2012-01-28 @ 17:27:26
URL: http://karinternemo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P