Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SORRY

Hei, sorry för jag inte bloggat idag men har inte haft tillgång till internet via datorn eftersom mamma stängde av det på grund av att det va ett sånt jävla liv om att jag sitter vid datan 24/7 vilket INTE stämmer.. Men men så är det när familjen har PMS. Så kommer blogga bättre under dagen om dom inte stänger av det igen.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: daniella:)

Åh tack så mycket! Blir sååå glad!:) Detsamma på dig! Och tack ännu en gång!:)

2012-01-06 @ 16:59:10
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: Johanna Rapp

Ok. Har du bara haft denna blogg eller någon annan också?

2012-01-08 @ 21:03:16
URL: http://johannaarapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P