Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN


1. Vem inspirerar dig?

Jadu.. Ingen aning om jag ska vara ärlig!

2. Varför började du blogga?

Verkade intressant och ville testa nu vill jag inte sluta.

3. Nämn 3 saker du ogillar?

Spindlar, falska människor & fyverkerier.

4. Vad använder du för hår produkter, schampo balsam osv?

Schampo – dove, Balsam – Head and Shoulder & hårprodukterna är Björn Axén, Nivea & Gliss.  (Finns i ett inlägg)

5. Kan du göra en sminkvideo?

Har försökt 100 ggr typ, men funkar aldrig att ladda upp för mig.. Fast kan testa igen!

6. Vem är din idol?

Oj.. Har så många men Akon är en av dom.

7. Vilket land skulle du vilja flytta till?

USA faktiskt.

8. Vad är ditt drömresmål?

New York, Tokyo, Los Angeles & Miami.

9. Vad heter du "alla namn"?

Dajana Ramic, har inga mellan namn eller liknande..

10. Hur hoppas du att ditt liv ser ut om ungefär 10 år?

Vill helst inte tänka på det eftersom det är så långt fram, men jag hoppas jag har ett bra jobb och en familj för då är jag liksom 30 år.

11. Vad är dina absolut största intressen?

Shoppa, umgås med vänner, festa, fotografera & blogga.

12. Hur sminkar du dig?

Kan försöka visa i ett videoinlägg..

13. Vilken linje valde du i gymnasiet?

Handel & administration.

14. Har du några smeknamn?

Jaa, en hel del som exempelvis ”dajjis, dajjan, dajankii, dajancii, dajo, daco” och mycket mer.

15. Vilka serier kollar du på?

O.C, One Tree Hill, Vänner & Beck om nu Beck är en serie..

16. Gillar du att blogga?

Absolut annars hade jag väl inte gjort det?

17. Vad har för för mobil?

Sony Ericsson X8.

18. Favorit färg?

Rosa såklart!

19. Favorit film?

Ingen aning. :o

20. Bästa minne?

Har så många så kan inte välja ett av dom, tyvärr.

21. Gillar du att sjunga?

Ja verkligen, även fast det låter förjävligt.. J

22. Vilken är din favoritaffär?

Gina Tricot & Monki.

23. Är du kär just nu?

No comment..

24. Har du haft något seriöst förhållanden, om du har hur många?

Jaa, två som har varit riktigt seriöst resten har väl varit till och från.

25. Har du bra självförtroende?

Ibland men det är väldigt sällan!

26. Hemma mys eller fest?

Både och.

27. Vad är det du är nöjdast med dig själv?

Mina ögon faktiskt..

28. Vad är du minst nöjd med?

Min kropp, hehe.

29. Får du ha pojkvän?

Absolut, varför skulle jag inte få?

30. Vart ifrån ska han komma i så fall?

Hans bakgrund har ingen betydelse, bara han behandlar mig bra.

31. Vilka är dina bästa vänner/bästa vän?

Damir & Anes. :love:

32. Vad vill du syssla i framtiden?

Människor som har det jobbigt hemma eller problem med något sorts missbruk.

33. Vem är killen du dejtar?

Mr.M – Det är allt ni får veta..

34. Har du några husdjur?

Yes, en liten söt kanin som heter Bruno.

35. Hur kom du på att du gillade att göra blogg headerar och vad använder du för program till det?

Såg andra som var väldigt duktiga och att dom var bra på det så jag ville testa det och nu håller jag på med det har också gjort en hel del även fast jag inte är jättebra på det.

36. Någon/Något du inte kan leva utan?

Min familj & min mobil..

37. Tjänar du pengar på din blogg?

Yes!

38. Vad har du för kamera?

Olympus vet inte vad den heter mer..

39. Om du fick en miljon vad skulle du göra med dom då?

Shoppa som en idiot, skaffa en lägenhet & ge till min familj..

40. Hund eller katt?

Hund.

41. Vad har du för musiksmak?

RnB, hip-hop.. Dansmusik med andra ord.

42. Gillar du någon?

Jaa, lite kanske..

43. Favorit bok?

Pojken som kallades Det.

44. Vilka bloggar följer du?

Veys.blogg.se, Bruudar.blogg.se, Bybecka.blogg.se, Kissies.se & DennisM.se

 

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: MariaP

OKEJ, då vet man lite mer om dig :)

2012-01-23 @ 17:35:37
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: MariaP

sv: okej, bra tider :)

2012-01-23 @ 18:06:36
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P