Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SVAR PÅ TAL

Nu är vi här igen bland dessa omogna anonyma jävlar.. Jag har absolut inte sagt att jag ogillar denna bild, utan att jag skelar väldigt mycket på den! Men om du vill veta så ÄLSKAR jag denna bild, ;) Få in den i ditt patetiska huvudet.. & varför är du så feg och inte vågar säga vem du är? Aja, nu vet du iaf.. ÄLSKAR BILDEN, MMMMH :love:

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Annette

Sv: Tack, vad snällt! :)

2012-01-31 @ 19:23:20
URL: http://orda.blogg.se/
Postat av: catrin

har länkat dig nu :)

2012-01-31 @ 19:29:49
URL: http://casan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P