Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TÄVLING

Glöm inte iphone-skal's tävlingen jag har som pågår fram till den 31 januari. Finns väldigt många snygga skal, så om ni är intresserad är det bara att klicka på länken där det står "iphone-skal's" och följ reglerna. Ni får ju välja en upp till 500 kr :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: lova kronlid

Kan inte väntaaaa :( haha, kommer bli jätte spännande! Hoppas verkligen att jag vinner! <3

2012-01-27 @ 11:03:08
URL: http://lovakronlids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P