Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TIME TO SLEEP

Nu ska jag gå och sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon och dra till jobbet. Fan vad vuxen jag känner mig nu när jag skriver att jag ska dra till jobbe.. Aja, so sagt får se när jag är hemma imorgon kanske slänger in några tidsinställda inlägg vem vet, men så ni får ha det så bra tills dess. xoxo

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: MariaP

nice med jobb!

2012-01-18 @ 17:34:05
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P