Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





VARFÖR?

Fy vad klackskor är snyggt asså, önska dock jag kunde använda dom men är redan 178 och vill inte bli/se ut längre.. Om jag ändå vore ungefär 170 då jag också kunde använda det, dock ser det väldigt svårt ut att gå i typ 15 cm klack, men det är så sjukt snyggt! Usch vilken besvikelse..

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Tara & Julia

JAg vet visst är de så snygga, men hehe .. jag är ju kort så jag kan ju använda det hur mycket jag vill ;)



vill du fröesten delta ii våran veckans blogg kan du göra det fram tills den tionde ;)

2012-01-05 @ 15:30:31
URL: http://tarajulias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är 176 cm lång och jag använder 14 cm klackar som om de inte vore nått! De kan du också, långa tjejer sticker ut och man ser mycke vackrare ut när man är lång och sträcker på sig, va glad att du är lång Dajana, du har stora chanser att bli super modell i framtiden med den längden och ditt vackra ansikte :D

2012-01-05 @ 17:20:27
URL: http://matildalundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P