Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





VINN EN FREEBRA

Jag är med och tävlar om en Freebra hos en jättesöt tjej som heter Matilda och varför jag vill vinna är på grund av att jag velat ha en freebra länge, eftersom dom är väldigt enkla att använda och man slipper tänka på alla band ma har runt om och liknande. Jag vill gärna ha en hudfärgad freebra i storlek 85b, och hoppas på att jag kanske har tur och vinner. Vill du också delta? Klicka på bilden eller på hennes namn för att komma direkt till tävlingen. :) Lycka till!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul att du är med och tävlar om en Freebra på min blogg :) Lycka till så hör jag av mig när vinnaren är utsedd! Ställ förresten gärna en fråga i min frågestund som du hittar här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/utkast-jan-18-2012.html#comment

2012-01-24 @ 15:54:38
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P