Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





YUMMIE

Sitter och äter lite av denna goda tårtan som är från Serbien, och fyfasen vad god den är. ;) Allt är bara gjort av choklad, jag är ett chokladfreak.. Något som är bra med denna tårta är att man inte kan äta hur mycket som helst för annars blir den äcklig. Så lagom är bäst!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P