Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BYTA FÄRG

 
Nu ska jag fixa mina naglar, ska byta färg på dom ;) Som alla vet älskar jag rosa & därför ska jag byta från en annan rosa till en ljusare! Detta nagellack som är på bilden fick jag av min faster, har flera men vet inte vart dom är, min syster har säkert tagit som som allt annat :s
 

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P