Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NU BÖRJAS DET

Nu börjar den där Riddarveckan som jag avskyr, det enda positiva med det är att det finns mycket folk i Hova för en gång skull.. Men sen är resten tråkigt tycker jag, på grund av att det är EXAKT samma skit varje år då det håller på i 1 vecka. Inte värt det! Kanske för dom som aldrig varit här men, jag har sett det så många gånger så fuck it!
 
Har fått frågan om jag gör designer & ja det gör jag.. Men bara för jag börjat igen vill jag inte bli bombad med kommentarer & mail angående designer utan att ni kan visa lite respekt för mig och inte behöva ha det på en gång. Så jag kan ta min tid jag behöver :)
 

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Hoppas du haft en bra dag! :)

2012-07-07 @ 16:57:01
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P