Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ALLTING HAR EN BÖRJAN

Ska jag byta rum är det nog dags för mig att börja städa, ni ser ju alla kläder på golvet? Jaa, det är det största problemet med rummet, har jag fått iväg alla kläder då är jag halft som halft klar :) Dock gäller det ju att lyfta på arslet och börja, fast måste vänta på massa flyttlådor. Hela rummet kom inte med på bild, försökte bara visa er bombnedslaget som skett här inne i min systers rum & det är detta rum jag ska ha :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en fin dag!



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-06-04 @ 09:25:28
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P