Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ARG DAJANA

Nu är jag riktigt jävla pissed of! Köpte ju en väska i helgen som ni vet som kosta endast 10 kr & jag började verkligen gilla den väskan.. En av mina favoriter! Såklart så börjar skiten färga av sig :s Fy tusan vad arg jag blev, så nu kan jag inte använda den mer! Antar väl att det var därför skiten var så billig som den var.. Diss på dåliga köp man gör. 
 

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P