Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BARNDOMS FAVORIT

Har en speciell favorit som jag haft se jag var liten, tror dom flesta från balkan känner igen sig! Mariekex & nutella på och sedan ett till mariekex på så det blir dubbel och sedan sitta och äta upp ett helt sånt packet. Fyfan vad jag åt det jämt när jag var mindre, nu har jag inte ätit det på flera år men det är fortfarande en favorit :D

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P