Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





COOLT

 
Måste säga att jag tycker sånahär bilder är hur coola som helst, riktigt snyggt att man kan fånga det såhär med alla färger och allt sånt! Undra hur man gör, skulle va kul att testa på dock är jag inte så jäkla bra fotograf som jag antar att dom som tagit dessa bilder är. Eller vad tror ni? :D

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P