Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DÅLIG STIL

 
Tycker det är jävligt dålig stil & fult av folk som säger att dom vill göra bloglovin' byten och så tar dom bort en efter ett dag.. Iförrgår hade jag 57 följare & nu 54?! Därför ska jag sluta med ha bloglovin' byten med folk på grund av det, synd att det finns vissa människor som ska förstöra för andra som verkligen har kvar en.. Men men, inget jag kan göra åt eftersom man kan ju inte lita på folk längre. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P