Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DISSAR & HISSAR

Mobilblogg- jag förstår inte hur man kan vara så lat att man har börjat mobilblogga oftare nu?! Fine, nån gång om man inte har tid då kan jag förstå det, men att nästan göra det dagligen istället för att lägga ner tid på sin blogg om man nu ska ha den så ska man inte mobilblogga för ofta, det är min åsikt!
 
Bloggpaus- om man ska ha bloggpaus varannan dag så är det väl inte meningen med att ha någon blogg? Har märkt att många småbloggare har fler bloggpauser än vad dom skriver inlägg, jag har full förståelse om man har det nån gång när man verkligen inte har tid eller lust, eller om man kanske ska fixa sin design och liknande då förstår jag. Men att ha det hela tiden, då kan man lika gärna sluta blogga eller börja blogga på riktigt?!
 
Vardag 24/7- dissar även bloggare som bara skriver om sin vardag, hallå jag är inte ett dugg intresserad av vad du gjort minsta lilla varje dag.. Är det något roligt & speciellt, fine dela med dig! Men har du ätit potatis & kött, kollat tv, varit på en liten promenad och lala skippa snacket, inte kul att bara läsa sånt. VARIERA DINA INLÄGG!
 
Mycket bilder- älskar verkligen när man får se en hel del olika bilder i folks bloggar, när man verkligen lägger ner tid på att göra det roligt för sig själv & för sina läsare.. Man behöver ju inte fotografera hela tiden för man hittar ju sjukt mycket fina bilder på internet som på weheartittumblr & massa andra :D STORT plus till er med fina bilder på bloggen!
 
Design- jag tycker faktiskt design är något av det viktigaste när det gäller en blogg, ju finare design ju roligare är det att besöka någons blogg och jag är verkligen imponerad på hur galet snygga designer folk kan göra nu för tiden! Snacka om att dom har fantasi & ork att fixa så perfekta designer till folk, vissa som inte ens förtjänar det.
 
 

Kommentera ♥ [6]




Kommentarer
Postat av: MichaelaMagnusson

Söt blogg :D

2012-06-19 @ 22:50:56
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se
Postat av: Kaka - RAILROAD.BLOGG.SE

Håller med!
Du råkas inte ha något tips på iPhoneappar föressten. Har tröttnat på mina! :(

2012-06-19 @ 22:56:37
URL: http://railroad.blogg.se
Postat av: MichaelaMagnusson

SV: ;)
Bloglovinbyte? :P

2012-06-19 @ 22:59:33
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se
Postat av: QUI

Håller med dig helt!

2012-06-20 @ 00:20:07
URL: http://ngo.webblogg.se
Postat av: jenna ~det kan aldrig bli för mycket rosa~

Ah godis är så sjukt gott! :-d
Håller med dig när de gäller det där med designer, de är typ de som får en att fortsätta läsa en blogg, enligt mig iallafall :)

2012-06-20 @ 01:16:22
URL: http://nattstad.se/jennaoberdieck
Postat av: stephi

Då har jag en fråga om du kan kolla in min blogg och sen om du hissar / dissar den eller vad man ska säga :D

2012-06-21 @ 21:31:55
URL: http://stephaniiiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P