Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FÅR SE OM JAG ORKAR IDAG

Får se om jag orkar förlänga naglarna på mig själv idag, har väl inget speciellt att göra idag så då kan jag passa på men får se.. Det tar ju rätt lång tid att fixa det och ibland orkar jag inte sitta still i 3 timmar och försöka fixa det själv. Fine om man drar till någon som gör det perfekt men men, vi får se ;)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Sofia

Var med och tävla om ett valfritt smycke, avslutas imorgon så skynda! :D

http://byfia.com/2012/june/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-ninecitru.html#comment

2012-06-09 @ 13:31:46
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P