Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FIX & TRIX

Vaknade precis vilket var supersvårt med tanken på att jag sovit ut länge dom andra dagarna och idag måste jag dra på jobbcoachen men det är ju inte så avancerat så jag klarar av det ;) Nu måste jag fixa mig, ska ha plattat hår idag vilket jag inte haft på flera månader nästan & så ska jag även sminka mig. Ska försöka ställa in några tidsinställda inlägg idag för jag kommer inte hinna blogg så mycket under tiden jag är där. Orkar ju inte släpa med mig datorn, eller?!
 
bild i repris. 

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P