Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FOLLOW ME

Följ mig på instagram babies & om ni vill så kommer jag följa er, men då måste ni säga till att ni följer mig & att ni vill att jag ska göra detsamma :) Dock får ni inte ta bort mig efter några dagar som ni gör på bloglovin.. Så när ni lagt till mig & vill att jag ska lägga till er så säg bara till så fixar vi det :) xoxo

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: misspinkeyy

så underbart vacker vän jag har ! glad att jag lärt känna dej , å underbart fin är du dajana ! <3

2012-06-08 @ 21:31:01
URL: http://misspinkeyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P