Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





IPHONE 4 SKAL

Någon som är intresserad att köpa detta snygga skalet för en billig slant? Har inte satt något pris så tänkte höra vad ni är villiga att ge för det. Så om ni är intresserade så släng in en kommentar här eller kontakta mig på [email protected] så kan vi komma överrens om priset, och jag kan stå för frakten när den skickas iväg!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P