Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JAAAAAAA, ÄNTLIGEN

Imorgon ska jag börja städa mitt nya rum, ska få syrrans rum som hon hade dom har typ flyttat nu.. :D Så ska ta hennes sovrum & imorgon ska jag börja göra iordning allt och sedan flytta mina grejer dit förutom vissa grejer. Är så glad för att jag ska få ett större rum, ni anar inte hur snyggt det kommer bli när jag fixat allt ;) Btw, kollade nyss på Big Brother finalen och tycker det var rätt person som vann.. :) Nu ska jag snacka med min babe & sedan sova, imorgon får jag förmodligen besök. xoxo

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P