Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





LÄNGTAR TILL JULI

Håller på och har stora planer inför Juli månaden som närmar sig sakta, tänker inte avslöja något förutom att jag kommer resa en hel del! Inte utomlands men runt omkring Sverige.. Ska utforska lite & även åka till världens bästa som verkligen har ställt upp för mig :love: Nu ska jag lägga mig för att kolla på fast five innan jag ska gå och sova, måste dreggla lite över min man Vin Diesel ! :o

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P