Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





LÅT DINA NAGLAR VÄXA MED FÄRG

Är du som jag och biter på naglarna vissa perioder eller konstant? :|  Gör då som jag hur fult det än är så ska du ta på något nagellack du har och då biter man inte.. Jag biter inte på naglarna när jag har nagellack på och därför passar jag även på att använda mig av Isadora Wonder nail, extra long lasting som gör att dina anglar växer fortare. + Detta nagellack torkar väldigt fort, det finns att köpa i dom flesta affärerna för 65-70 kr ungefär vilket jag tycker är värt pengarna..

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan planer idag? :)

Kolla gärna in mina kategorier "jag syr" och "åsikter&tankar" och säg gärna vad du tycker också! Vem vet du kanske gillar den? :)

2012-06-03 @ 17:33:23
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P