Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MÄTT & BELÅTEN

Har precis lagat mat & ätit med mamma :love: Nu är vi båda mätta och belåtna, så därför funderar jag på att pyssla lite med rummet dock kommer jag inte på vad jag ska göra med det.. Hmm, kan ju heller inte be er om råd med tanken på att ni alla inte vet hur mitt rum ser ut full ut, utan bara lite smått genom dom få bilderna jag visat. :) 

Btw, så känner jag verkligen att jag älskar att blogga just nu med tanken på att jag är sjukt nöjd med designen! Dock har jag inte fått iordning på den helt, fortfarande krånligt när man klickar på kommentera så ser det fucked upp ut. Det är bara startsidan som ser bra ut & jag får inte i ordning på det.. :( HELP ME?!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P