Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MORGONDAGENS PLANER

 
Imorgon ska jag iväg till Skövde för lite shopping där jag måste köpa leggings & skor, sne ska jag passa på att göra nagelförlängning eftersom jag fortfarande har kvar mitt presentkort.. Får se mer vad som händer, men ska kanske träffa en och på torsdag åker jag nog till Göteborg! :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Annie

du är riktigt duktig på design och bildet Dajana ;) Roligt att den första bloggen jag slumpar in på är en Hova-bo :P Haha.
Ha en bra dag!

2012-06-26 @ 09:39:54
URL: http://sumilagro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P