Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MUSIK

 
Helt ärligt så vet jag inte vad jag hade gjort utan musiken! Musik är någon som får min dag att gå vidare, är jag ledsen, glad, arg eller något så lyssnar jag på musik och får mig alltid på bättre humör. Är jag glad och lyssnar på musik blir jag ALLTID gladare av att lyssna på något jag gillar.. :) Någon mer som känner igen sig? :) 

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P