Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NY DESIGNAT

Som ni ser har jag ändrat en hel del & designen är tagen och ni ser från vem.. Länk till hennes blogg finns, & som sagt så kommer det även upp en ny header inom kort. Den håller på att fixas, men det krånglar fortfarande men designen lite och det orkar jag inte hålla på med just nu så det får vänta tills imorgon eller något. Är iaf nöjd hittils förutom allt krångel. 

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P